- Chci reklamovat
-
Chápeme, že každá situace, kdy se zbožím něco není v pořádku, je pro zákazníky nepříjemná. Pracovníci reklamačního oddělení Vám proto poradí, jak postupovat, aby byla reklamace co nejrychleji vyřízena.
V případě, že potřebujete reklamovat zakoupené zboží, vždy nejprve kontaktujte naše reklamační oddělení, a to e-mailem reklamace@apollos.cz. Kolegové s vámi ověří vzniklou situaci a poradí Vám, zda zboží zaslat k reklamaci do nejbližšího autorizovaného servisu, nebo přímo k nám
Jak probíhá reklamace:
1) Po dohodě s reklamačním oddělením zašlete reklamovaný produkt na příslušné reklamační místo. Vždy přiložte informaci, že jde o reklamaci, napište konkrétní reklamovanou vadu, případně popište jak se projevuje. Nezapomeňte též uvést číslo nákupního dokladu.
2) Poté, co servisní středisko obdrží a převezme reklamovaný produkt, ověří splnění záručních podnínek a pokud jsou splněny, zahájí reklamanční řízení. O zahájení reklamace vystaví protokol, který obdržíte do e-mailu. Od tohoto okamžiku běží lhůta pro vyřízení reklamace. Reklamaci nelze zahájit, pokud nejsou splněny záruční podmínky (viz reklamační řád).
3) Servisní středisko posoudí reklamovanou vadu, a je-li reklamace uznána, vyřeší ji. O výsledku reklamace je vyhotoven protokol, který obdržíte do e-mailu, spolu s výzvou, že si zboží můžete vyzvednout, nebo po dohodě nechat zaslat na Vaši adresu.
Při zaslání zboží do reklamace je vždy třeba:
- Dobře zabalit zboží, tak aby se nepoškodilo při přepravě
- Přiložit průvodní dopis s popisem závady a kopií nákupního dokladu, nebo jiným vhodným způsobem prokázat nákup zboží
- Přiložit zpětnou adresu a kontaktní údaje včetně bankovního spojení
- Zboží je vždy třeba zaslat kompletní a to včetně příslušenství, které bylo předmětem prodeje (napájecí adaptér, apod). Jde -li o rozměrné zboží, může servisní středisko po předchozí výslovné dohodě akceptovat zaslání pouze příslušného vadného dílu nebo části. V případě, že reklamace bude řešena výměnou zboží či vrácením peněz, musí kupující k reklamci zaslat vždy kompletní produkt včetně veškerého příslušenství.
- Prodávající nenese odpovědnost za případnou ztrátu dat uložených v zařízení, ani za případné příslušenství, které nebylo předměte prodeje.
Adresa reklamačního oddělení:
Apollo Multimedia - reklamace Apollo's
Sluneční náměstí 2540/5,
Praha 13 158 00
Reklamace se vždy řídí
Reklamačním řádem společnosti Apollo Multimedia, který je nedílnou součástí Obchodních podmínek, s kterými kupující vyslovuje souhlas při nákupu.
Chci vrátit zboží
V případě, že vám zakoupené zboží nevyhovuje máte ze zákona právo na vrácení zboží bez udání důvodu. Je však potřeba splnit tyto body:
- Neuplynulo více než 14 dní data doručení
- Nejedná se o software s rozpečetěným obalem nebo digitální obsah bez hmotného nosiče, či zboží, které bylo hygienicky zabaleno a při jeho použití dochází k přímému styku s pokožkou.
- Kupující není fyzická osoba-podnikatel nebo právnická osoba
Vrácené zboží musí být zcela bez vad a nejevit známky používání. Pokud tedy například. vrátíte telefon s poškrábaným displejem, máme právo ponížit vrácenou částku o hodnotu adekvátní typu poškození či opotřebení. To samé platí v případě nevrácení kompletního příslušenství.
V těchto případech nás kontaktujete naše zákaznické centrum:
reklamace@apollos.cz
Dorazilo mi poškozené zboží
Pokud vám dorazí poškozené zboží je potřeba následující:
- Pokud poškození zjistíte do 48 hodin neprodleně kontaktujete přepravní společnost
- Doporučujeme pořídit fotodokumentaci
- Kontaktujte nás na e-mailu: reklamace@apollos.cz